Metin2

Wszystko na temat gry Metin2

  • Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

Witam na forum poswieconym grze Metin2.Znajdziecie tutaj duzo przydatnych informacji oraz poznacie towarzyszy do gry ;] ZAPRASZAM NA STRONĘ WWW.REVAR.DBV.PL PONIEWAŻ TO FORUM JUŻ DAWNO WYGASŁO I NIE BĘDZIE ODNAWIANE !!! :) REJESTROWAĆ SIĘ I DYSKUTOWAĆ !!

#1 2008-08-02 21:18:21

Hrothgard

Hroth

Skąd: Bielsko
Zarejestrowany: 2008-07-19
Posty: 44
Punktów :   36 
WWW

Wszystko o Koniu

Jak zdobyć konia
- Trzeba mieć 25 level
- Misję na konia zleca stajenny
- Trzeba zdobyć medal konny (kupić lub w zdobyć w legowisku małp)
- Gdy już mamy medal stajenny zleca nam misję na zabicie 20 Dzikich Łuczników w 30min.
Uwaga: Dzicy Łucznicy występuja w grupach z innymi mobami (Dzikim Generałem, Dzikim Sługą). W tym zadaniu NIE chodzi o Silnych Dzikich Łuczników, którzy występują w grupach po 3.
Mamy na to tylko 30 minut. Jeśli się nie uda Medal Konny przepada. Dlatego dobrze jest najpierw sprawdzić gdzie ci łucznicy występują. Użyć biletu konnego oraz mikstury na szybkosc żeby dostać się tam szybciej, a zadanie brać od stajennego w drugim mieście.
Jak wykonac to zadanie: Jeśli boisz się, że sobie nie poradzisz, możesz poprosić kogoś o pomoc. Ty będziesz zabijał łuczników, a on resztę mobów z grupy. Można ten zabijać samych łuczników, a potem uciekać, aż reszta przestanie cię gonić itd. Ale niektórzy twierdzą, że w ten sposób utrudnia się sobie zadanie, gdyż nie zabicie całej grupy powoduje nie zrespawnowanie się ponowne łucznika.

Legowisko Małp
- Włączamy Dużą Mapę [M] w drugiej wiosce i jeden ze świecących kwadracików to jest właśnie legowisko małp (podpisane jako Strażnik Legowiska).
- Medal może wypaść z każdej małpy.
- Droga do ostatniej komnaty - cały czas prosto - jak dojdziemy do ślepego zaułka to na odnodze wcześniej skręcamy w lewo, a potem w prawo.
- Przy 13 levelach różnicy nie da się nic wydropić z mobów (a wcześniej szanse się odpowiednio zmniejszają), także ze wzrostem levelu należy przenosić się na Średnie i Silne małpy (Legowiska na Pustynii).

Przywoływanie Konia, Obrazek Konia, Księga Opancerzonego Konia
- Obrazek Konia słuzy do przywoływania konia
- Naciskamy prawym przyciskiem myszy na obrazek, tak długo dopóki nie uda się go przywołać.
- Każda próba zabiera na 100 many (200 dla Konia Bojowego). Szansa wynosi tylko 10% więc często próba przywołania konia może być nieudana przez bardzo wiele prób. W skrajnych przypadkach i za 200 razem może ci się nie udać.
- Aby zwiększyć szansę przywołania konia należy użyć Instrukcji Oswojenia Konia, która wypada z małp. Rzadko.
- Księga Opancerzonego Konia jest odpowiednikiem Obrazka Konia, tylko że dla Konia Bojowego.
- NIE KUPUJCIE OBRAZKÓW KONIA OD INNYCH GRACZY - jest to oszustwo, gdyż kupiony obrazek nie działa.

SZANSE PRZYWOLANIA KONIA
0 poziom przywolania = 10%
1 poziom przywolania = 15%
2 poziom przywolania = 20%
3 poziom przywolania = 30%
4 poziom przywolania = 40%
5 poziom przywolania = 50%
6 poziom przywolania = 60%
7 poziom przywolania = 70%
8 poziom przywolania = 80%
9 poziom przywolania = 90%
10 poziom przywolania = 100% - MAX POZIOM

Skróty Klawiszowe
CTRL+H - wsiadanie/zsiadanie z konia
CTRL+B - odeslanie konia
CTRL+F - karmienie konia

Kolor Konia

- Biały - podstawowy
- Brązowy - członkowie gildi
- Czarny - założyciele gildi

Karmienie Konia
Koń - siano
Koń Bojowy - powóz (tzw. marchew przemysłowa)
Koń Militarny - czerwony zenszen

Pożywienie zaczyna dropić po po osiągnięci odpowiedniego poziomu (wtedy, kiedy trzeba).
Naciskamy naciskając LPM na konia i wybór karmienie konia, lub RPM na pożywieniu w ekwipunku.
Gdy koń głodnieje ikonka konia w lewym górnym rogu robi się czerwona.
Koń głodnieje także wtedy, gdy jest odesłany, tyle że dużo wolniej. Także może nam zginąć z głodu podczas nieobecności.
Gdy ikonka konia robi się szara, znaczy że koń jest zmęczony i trzeba go odesłać na trochę lub przez czas jakiś go nie używać.

Wskrzeszanie Konia

Do wskrzeszenia konia potrzeba ziół, które wypadają z bossa na końcu Legowiska Małp.

1.
Zioło z początkujących małp - wskrzeszanie konia
2.
Zioło z normalnych małp - wskrzeszanie konia bojowego
3.
Zioło z silnych małp - wskrzeszanie konia militarnego

Szkolenie Konia

Koń opancerzony - od 10 levelu konia i 35 levelu postaci.
Poziom konia (od 2 do 10lvlu) zwiększamy u stajennego. Za medal konny (na każdy poziom konia) daje nam kolejne misje, które polegają na jeżdzeniu w różne punkty mapy, bez schodzenia z konia. Często misja się nie udaje, nie wiadomo czemu. Zwiększanie szybkości nie wpływa na powodzenie. Jeśli się nie uda, medal nie przepada, można spróbować od nowa. Jeśli zsiądzie się konia w czasie misji, ponownie można spróbować po 24 godzinach.

Misja na Konia Opancerzonego - zabić 50 łuczników skorpiona lub wężowego łucznika. Czas na dokonanie tego to 30 min. Występują na pustyni w okolicach oazy. Najlepiej robić w grupie (i być założycielem grupy). Potem wracamy do stajennego, płacimy 500 000 yang i czekamy 24 godziny na nowego konia. Awansujemy wtedy na 11 poziom konia.

Po rozpoczeciu ktorejsc z tych misji NIE MOZNA ZSIASC Z KONIA PRZED ZAKONCZENIEM JEJ.
12 poziom - 5 ,, Bo'' (boss na drugiej mapie)
13 poziom - 5 Chuong
14 poziom - 10 Elitarnych Generałów Orków
15 poziom - 10 czarnych Orków
16 poziom - (10-20?) Ezoterycznych Dręczycieli
17 poziom - 10 Szpon Trujących Pająków (tych z lochu pajakow)
18 poziom - 20 Pustynnych Zawadiaków
19 poziom - 10 Lodowych Golemów
20 poziom - 20 Walczących Tygrysów


= = = Metin2 = = =
  = = = Body = = =
= = = Shinsoo = = =

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora